Prezentare SmartCRM
Bine ai venit pe platforma SmartCRM! 🥳 În continuare îți vom prezenta câteva informații pentru a te ajuta să înțelegi cum funcționează sistemul și cum te poate ajuta în activitatea ta.
Platforma a fost gândită pe module astfel încât să-ți poți organiza cât mai bine activitatea în cadrul companiei tale. În cadrul modulelor sunt folosite mai multe entități, fiecare având anumite particularități și care pot urma diferite fluxuri de lucru.
In reprezentarea de mai jos vei putea vedea principalele entități și interconectările dintre ele:
Principalele entități din SmartCRM:
1. Prospecți
Dacă ar fi să definim un prospect, acesta ar fi un individ sau o organizație care și-a manifestat un interes față de produsele și serviciile noastre sau pe care dorim să-l contactam în vederea ofertării.
Un Prospect in SmartCRM este entitatea primului contact cu un potențial client pe care trebuie să-l calificăm și să vedem dacă și ce îi putem vinde, iar după ce ne-am asigurat că poate fi un potențial client, l-am calificat, îl transformăm într-un cont și îi trimitem o ofertă.
Pentru fiecare prospect putem adăuga Contacte, Activități, Notițe și Sarcini.
2. Conturi
Contul in SmartCRM reprezintă un prospect pe care l-am calificat și căruia i-am trimis una sau mai multe oferte.
Pentru fiecare Cont putem adăuga Oferte, Contacte, Activități, Notițe și Sarcini.
3. Oferte
Este destul de intuitiv ce semnificație are Oferta in SmartCRM, practic este acea entitate pe care o adaugăm în momentul în care trimitem o ofertă de preț unui potențial client. Prin aceasta entitate ne putem organiza activitățile de vânzare: adaugăm servicii și produse, știm cu ce contacte ținem legătura, avem o imagine clară a activităților (apeluri, emailuri și întâlniri), ne putem seta notițe cu lucruri relevante de care să ținem cont și nu în ultimul rând putem să adaugăm sarcini, către diverși utilizatori care să ne ajute în procesul de ofertare.
O ofertă are ca părinte, un Cont și pentru fiecare Ofertă putem adăuga Contacte, Activități, Notițe, Sarcini și Produse/Servicii.
4. Activități
Activitățile reprezintă o entitate prin care păstrăm un istoric al interacțiunilor pe care le-am avut cu persoanele de contact ale Contului sau Prospectului: apel telefonic, email și întâlnire.
Prin aceasta entitate vom avea o imagine clară și vom ști tot timpul ce s-a discutat, când s-a discutat și cel mai important, care sunt activitățile programate, astfel încât să nu pierdem nicio oportunitate de vânzare.
5. Contacte
La fel, destul de intuitiv, Contactele reprezintă entitatea prin care stocăm datele persoanelor de contact: nume, telefon, email, funcție. Astfel, vom ști oricând cu cine trebuie să discutăm în funcție de necesitatea de la momentul respectiv: dorim să luăm legătura cu o persoană de la financiar sau una de la achiziții sau poate dorim să îl contactăm direct pe directorul general.
Un Contact poate fi adăugat la un Prospect sau Cont și putem atribui unei Oferte un contact existent pe un Cont.
6. Notițe
Cu ajutorul acestei entități ne putem nota diferite informații de care să ținem cont pe viitor.
O notiță poate fi adăugată la un Prospect, Cont sau Ofertă.
7. Sarcini
Poate una dintre cele mai importante entități din SmartCRM, cu ajutorul acestei entități ne putem organiza activitatea. Putem delega sarcini, le putem programa pentru a nu uita de anumite acțiuni pe care trebuie să le facem la un moment dat.
O sarcină poate fi adăugată pe un Prospect, Cont, Ofertă sau poate fi independentă.
8. Produse și Servicii
Prin această entitate vom putea defini produse și servicii pe care să le adaugăm pe o ofertă. Pentru fiecare dintre ele avem posibilitatea de a defini prețul, moneda și un identificator unic pentru a ne ușura identificarea.
În edițiile următoare ale platformei vom adăuga mult mai multe entități pentru o mai bună organizare a afacerii tale.