Skip to main content
Skip table of contents

Contacte

Modulul de Contacte îți permite să stochezi și să gestionezi datele de contact ale persoanelor relevante pentru afacerea ta. Printre informațiile stocate se numără: nume, telefon, email și funcție. Astfel, vei ști oricând cu cine trebuie să discuți, în funcție de necesitățile momentului, fie că dorești să iei legătura cu cineva din departamentul financiar, de achiziții sau direct cu directorul general.

Un contact poate fi asociat unui Prospect sau unui Cont și poate fi, de asemenea, atribuit unei Oferte deja existente în cadrul unui Cont. Aceasta îți permite să gestionezi eficient și coerent relațiile și comunicările cu diversele entități și persoane implicate în procesele de afaceri.

Căutare/Filtrare Contacte

Pentru a căuta și filtra contacte, trebuie să accesezi meniul „Vânzări > Contacte”.

Cu ajutorul sistemului de filtrare din SmartCRM, căutarea unui contact devine simplă și rapidă. Acționând butonul „Filtrează” (image-20240614-151200.png) din partea dreaptă sus a paginii de contacte, va apărea un box cu filtrele disponibile pentru contacte.

Poți căuta un contact după: nume, telefon, email, departament, funcție sau contul către care este atribuit. Sistemul de filtrare din SmartCRM îți permite să salvezi o anumită căutare pentru a o folosi ulterior, fără a mai fi nevoie să introduci din nou toate datele de filtrare (mai multe detalii despre filtre poți obține aici).

După introducerea parametrilor de căutare, acționează butonul „Filtrează” (image-20240614-152512.png) și sistemul îți va afișa doar contactele care se înscriu în valorile introduse de tine.

De asemenea, poți vedea toate contactele disponibile pentru un anumit Cont din pagina respectivului cont, accesând meniul „Contacte” (image-20240614-152210.png). În această pagină, filtrele nu sunt disponibile, dar poți căuta instant un anumit contact folosind câmpul „Caută” din dreapta sus a tabelului de contacte (image-20240614-152300.png).

Adăugarea de Contacte

În SmartCRM, poți adăuga contacte noi cu ușurință. Pentru fiecare contact, ai posibilitatea de a introduce următoarele informații:

  • Nume: Numele complet al persoanei de contact.

  • Funcție: Funcția pe care o deține persoana în cadrul organizației.

  • Departament: Departamentul în care lucrează persoana de contact.

  • Numere de telefon: Poți introduce unul sau mai multe numere de telefon pentru același contact.

  • Adrese de email: Poți introduce una sau mai multe adrese de email pentru același contact.

Această flexibilitate îți permite să ai toate informațiile necesare pentru fiecare contact, facilitând astfel o gestionare eficientă a relațiilor și comunicărilor cu aceștia.

Pentru a adăuga contacte în sistem, ai următoarele variante:

1. Adăugare contact la Prospect

Când te afli pe pagina unui prospect, poți adăuga un nou contact din meniul Acțiuni (image-20240614-153948.png) sau din butonul aflat în partea dreaptă a tabelului cu contacte (image-20240614-154027.png). Prin acționarea oricăruia dintre aceste butoane, se va deschide un formular pentru adăugarea contactului.

2. Adăugare contact la Cont

Adăugarea unui contact la un cont se realizează din meniul Acțiuni (image-20240614-153948.png) aflat în pagina principală a contului sau în subpagina cu lista de contacte a contului respectiv.

3. Adăugarea unui contact din lista principală de contacte

Când te afli în lista cu toate contactele din sistem („Vânzări > Contacte“), poți adăuga un contact prin meniul Acțiuni (image-20240614-153948.png). Diferența în acest caz este că trebuie să selectezi entitatea pentru care introduci acel contact: Prospect, Cont sau Ofertă.

Ștergerea de Contacte

Un contact poate fi șters acționând butonul Ștergere (image-20240614-160635.png) din tabelul de listare a contactelor, disponibil pe pagina unui Prospect sau Cont. Această acțiune îți permite să menții actualizată lista de contacte, eliminând persoanele de contact care nu mai sunt relevante pentru afacerea ta.

Modificarea de contacte

Un contact poate fi modificat folosind butonul Editare (image-20240709-120031.png) din tabelul de listare a contactelor, disponibil pe pagina unui Prospect sau Cont. Această funcționalitate îți permite să actualizezi informațiile de contact, asigurându-te că datele sunt mereu corecte și relevante pentru afacerea ta.

Atribuirea unui Contact la o Ofertă

După ce ai adăugat o ofertă pe un Cont, pentru a ști cui să o trimiți și cu cine să discuți, va trebui să asociezi acestei oferte un contact existent pe acel cont. Acest lucru se face din pagina Ofertei, accesând meniul Acțiuni (image-20240614-153948.png) și selectând opțiunea Asociere Contact, sau folosind butonul de adăugare aflat lângă tabelul cu contacte ().

În cazul în care contactul pe care dorești să-l asociezi nu se află deja pe Cont, ai posibilitatea de a adăuga un Contact nou direct din pagina de oferte, acționând butonul Creează Contact (image-20240614-161232.png). După crearea noului contact, acesta va fi asociat în mod automat la Ofertă. Aceasta îți permite să gestionezi rapid și eficient asocierile între oferte și persoanele de contact relevante.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.