Skip to main content

Integrări

wconnect - Sincronizare WhatsApp

Prin integrarea SmartCRM cu wconnect, utilizatorii vor putea avea sincronizate discuțiile avute pe WhatsApp cu clienții, direct în CRM, fără a fi nevoiți să le introducă manual. Prin această integrare se pot trimite mesaje direct din platformă.


Activarea integrării wconnect

Pentru a putea activa această integrare este necesar ca în abonamentul ales să fie activată această aplicație, în funcție de numărul de utilizatori care o vor folosi.

  • Accesează Configurările:

Navighează la secțiunea Configurări din meniul principal al SmartCRM.

  • Accesează Secțiunea Aplicații:

Selectează Aplicații din lista de opțiuni disponibile.

  • Activează Integrarea:
    • Găsește cardul corespunzător aplicației wconnect.
    • Apasă butonul Activează pentru a porni integrarea.
  1. Apasă butonul Activează wconnect


Configurarea aplicației

Pentru configurarea aplicației:

  • Accesează Configurările:

Navighează la secțiunea Configurări din meniul principal al SmartCRM.

  • Accesează Secțiunea Aplicații:

Selectează Aplicații din lista de opțiuni disponibile.

  • Accesează Setări din cardul aplicației wconnect.
  • Va apărea modalul cu detaliile acestei aplicații, în care veți putea regăsi numărul total de sesiuni achiziționate, numărul de sesiuni utilizate și veți putea crea sesiuni noi ( în limita celor disponibile )

Crearea unei sesiuni

  • Apasă butonul Creeaza Sesiune.
  • Aici va trebui să introduci numele sesiunii ( trebuie să fie un nume descriptiv, ex. Numele agentului care o va folosi )
  • După introducere, aceasta va apărea în lista de sesiuni
  • Aici veți putea alege utilizatorul desemnat să utilizeze sesiunea, o puteti sterge, reinițializa sau puteti genera codul QR pentru autentificare cu Whatsapp.
  • Prin apăsarea butonului Scaneaza cod QR va apărea un nou modal cu codul ce trebuie scanat folosind aplicația WhatsApp disponibilă pe telefonul mobil, sau îl poți trimite prin email persoanei care o va folosi.